شبها
My life's events
درباره وبلاگ


hello!thanks for visiting here :)

پيوندها
تنهاترین ها
نیم کیلو باش ولی مرد باش
فرشته ی عاشق
بچه هاي اقتصاد 90 دانشگاه باهنر كرمان
دانستنی ها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر تنها و آدرس alonegirl90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 5351
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mina

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده : mina

شبها

زیر دوش آب سرد

رها میکنم  بـغـــــض

زخمهایم را

هیــــچ کس اشکهای  بی کسی ام را  نــدیــد

با حق به جانبی میگویند

خیلی خوشی

خوشی زده زیر دلــــت!

هه ...

آری! من میخواهم تو اینگونه بیندیشی !



نظرات شما عزیزان:

رامتین
ساعت21:11---29 فروردين 1392
سلام مینا جونم چطوری؟خوبی فداتشم؟وبت عالیه اما دوباره به نظر میرسه دپرسی!یه مطلب شاد تو وبت بزن از حال و هوای قبل بیرون بیا گل نازم!! دوست دار عزیز مواظب خودت باش...بایپاسخ:سلام.مرسی...تو خوبی؟امیدوارم از کسی که تازه شکست عشقی خورده انتظار شاد بودن نداشته باشی!!!یه مشورت میخوام ازت!!!قراره تا چند هفته بعد برمو به بچه های کلاس سر بزنم اون مطمئنا نمیاد تا منو ببینه اما من نمیتونم تحمل کنم...چیکار کنم؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: